Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Dit boek beschrijft de verkaveling van de taalverwerving op scholen en geeft handvatten hoe met deze verkaveling om te gaan.
Taal leren op eigen kracht is gericht op inpassing van de werkwijze van taalvorming in het taalonderwijs op de basisschool
Dit boek biedt (aanstaande) docenten Nederlands een handreiking voor de vormgeving van hun onderwijs.
In Portaal komen alle aspecten van het taalonderwijs in het basisonderwijs aan de orde.
Dit handboek voor begrijpend lezen in het basisonderwijs vertaalt inzichten uit wetenschappelijk onderzoek naar de dagelijkse lespraktijk.
In dit boek worden twaalf leerlijnen uitgewerkt met (kern)activiteiten, tussendoelen en leerhulp.
Dit boek gaat over de sociale en persoonlijke ontwikkeling van de jeugdige sporter en het belang van een op jongeren afgestemde begeleiding.
In Naspa worden activiteiten uit verschillende sporten, zoals tafeltennis, voetbal, hockey en volleybal beschreven geschikt als naschools aanbod.
Dit boek is bedoeld voor aanstaande wiskundeleraren in het voortgezet onderwijs, maar ook voor zittende collega's en andere belangstellenden.
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).