Zoeken
verfijn de resultaten
Deze publicatie gaat over de legitimatie van het bewegingsonderwijs. Waarom en waartoe bewegingsonderwijs?
Dit boek is bedoeld voor aanstaande wiskundeleraren in het voortgezet onderwijs, maar ook voor zittende collega's en andere belangstellenden.
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Deze kennisbasis beschrijft de expliciete/geboekstaafde kennis van het vak en de vakdidactiek van rekenen/wiskunde.
De kennisbasis beschrijft de expliciete/geboekstaafde kennis van het vak en de vakdidactiek van rekenen/wiskunde voor het tweedegraads gebied.
Dit proefschrift analyseert de voortgang van het leren van breuken van groep 6 van het primair onderwijs tot en met klas 3 van havo en vwo.