Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De leerlingen leren structuur en samenhang van aantallen, gehele getallen, kommagetallen, breuken, procenten en verhoudingen op hoofdlijnen te doorzien en er in praktische situaties mee te rekenen.
In dit lesvoorbeeld beschrijven we hoe Nicoline Tammes, leerkracht groep 3 van IKC de Bosmark in Dinxperlo, in haar leesles aan de slag gaat met formatief evalueren, welke keuzes zij maakt en welke effecten dit op haar handelen en dat van de leerlingen heeft.
Een doorlopende leerlijn in zakelijk lezen van primair naar voortgezet onderwijs.
Een doorlopende leerlijn in zakelijk lezen van primair naar voortgezet onderwijs.
Aanbodsdoelen voor het leergebied Nederlands in het primair onderwijs. Onderdeel Lezen: zakelijke teksten, fictie en technisch lezen
Deze publicatie bevat een uitwerking van doorlopende leerlijnen voor het leesonderwijs. Na een kort schematisch overzicht van de leerstoflijnen bij het domein lezen en een beschrijving van de algemene kenmerken van de leerlijn lezen, volgt een karakteristiek van het lezen in groep 1 tot en met 8.