Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
Cito, Cambridge Assessment English en SLO hebben onderzoek gedaan naar de streefniveaus voor lezen, luisteren, spreken en schrijven. Hier lees je meer over de resultaten.
Hoe zorg je dat elke leerling een passende plek krijgt in het onderwijs? Dat vraagt lef, hoge verwachtingen en beweging, aldus Annette van der Laan tijdens het webevent ‘Inclusiever onderwijs’.
SLO heeft een leermiddelenanalyse gedaan voor een aantal thema’s die actueel zijn voor het vak Nederlands.
Gerdineke van Silfhout is curriculumontwikkelaar bij de afdeling voortgezet onderwijs. Ze werkt als themacoördinator toetsing en als taalexpert aan een aantal projecten rondom toetsing en taal.
Daniela Fasoglio is curriculumontwikkelaar en vakspecialist moderne vreemde talen. Ze werkt onder andere aan vraagstukken rondom het Europees Referentiekader (ERK), het belang en de functie van talen in de samenleving en de invulling van talencurricula in het onderwijs.
Interesse om bij SLO te komen werken? Ben je enthousiast over één van onze vacatures?
Hier vind je verschillende lesvoorbeelden, projecten en initiatieven die je inspireren om meertaligheid een plek te geven in je klas en op school.