Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 1259
Voedsel; hoe kies je bewust? Opdracht 'E valueren ' 1. Inleiding Aan de hand van wat leerlingen zelf al weten en na aangereikte informatie over keurmerken, buigen leerlingen zich over de vraag hoe je bewust keuzes kunt maken bij het kopen van voedsel. Daarbij worden zij gestimuleerd om producten...
Behoort bij: Lesbrief Biologie Voedsel hoe kies je bewust
12 maart 2015
Voorwoord In onderstaande tekst wordt subdomein C 1 toegelicht. Dit subdomein vormt onderdeel van het schoolexamen. De toelichting is geschreven d oor een werkgroep bestaande uit twee leden van de VECON en zes docenten uit het veld. Dit gebeurde onder leiding van Marc den Elzen , leerp...
Behoort bij: Toelichting bij domein C1 definitief
13 april 2017
11 december 2023
Analysekader ontwerptaken Soort instrument Analysekader op papier (onderaan dit document) Doel Het analysekader helpt het helder krijgen van de gewenste en mogelijke omvang en complexiteit va n de ontwerptaken Leerplancomponent alle Vragen waar u mee aan de slag gaat Wat ga je ontwerpen?...
Behoort bij: Analysekader ontwerptaken
18 april 2019
Beoordelen van leerresultaten Toelichting Uiteindelijk wilt u natuurlijk graag weten of leerlingen wat hebben geleerd van de lessenreeks die u heeft ontwikkeld. Is uw lessenreeks daadwerkelijk effectief gebleken en hebben leerlingen de leerdoelen die u beoogde, gerealiseerd? Om dat te achterh...
Behoort bij: Beoordelen van leerresultaten
5 november 2019
bjbjZ zf8 zf Evaluatie samenwerking Gebruik dit werkblad voor het evalueren van de samenwerking Werkwijze Vul de tabel individueel in. Stel, je hebt gewerkt in een groep van 4 personen. Dan vult iedereen in een tabel in met vier kolommen: een kolom voor jezelf en een voor iedere partner Ga nu met je...
Behoort bij: nlt werkblad groepsevaluatie
21 april 2020