Zoeken
verfijn de resultaten
Een handboek voor taaldidactiek over de taalontwikkeling van alle kinderen vanaf peuterleeftijd tot en met eerste graad van het secundair onderwijs.
Dit boek beschrijft de verkaveling van de taalverwerving op scholen en geeft handvatten hoe met deze verkaveling om te gaan.
Dit boek is een bundel van allerlei artikelen over meertaligheid en onderwijs.
ruim zestig verschillende werkvormen die jouw lessen dynamischer en efficiënter maken
Het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader biedt een gemeenschappelijke basis voor oa de uitwerking van lesprogramma’s, leerplanrichtlijnen, ...
Hoe kies, beoordeel of maak je digitaal leermateriaal waar leerlingen daadwerkelijk van leren? En hoe herken je het uit het almaar groeiende aanbod?
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Tijdens deze masterclass krijg je handvatten en materialen aangereikt om aan de slag te gaan met onderwijspraktijk aan de slag te gaan met spel in de kinderopvang en in de groepen 1 en 2.