Zoeken
verfijn de resultaten
Een themanummer over de verhouding tussen de doelen voor bewegingsonderwijs en de bijdrage aan leerprestaties bij andere vakken.
In deze publicatie wordt bewegen verbeteren, bewegen regelen, gezond bewegen en bewegen beleven uitgewerkt in kernactiviteiten en deelnameniveaus.
In dit artikel wordt stilgestaan bij Bewegen beleven en uitgewerkt naar het waarderen van bewegen.
Deze publicatie gaat over de legitimatie van het bewegingsonderwijs. Waarom en waartoe bewegingsonderwijs?
In dit boek gaan diverse ervaringsdeskundigen in op de voor- en nadelen van het gebruik van deze technologische middelen binnen bewegingsonderwijs.
Een beschrijving van historische gebeurtenissen vanaf 1862 (de oprichting van de KVLO) en de betekenis voor de huidige tijd.
Dit boek gaat over de sociale en persoonlijke ontwikkeling van de jeugdige sporter en het belang van een op jongeren afgestemde begeleiding.
Handboek taalgericht vakonderwijs is geschreven voor iedereen die zich in het voortgezet onderwijs richt op het versterken van taalgericht vakonderwijs
Dit boek biedt (aanstaande) docenten Nederlands een handreiking voor de vormgeving van hun onderwijs.
Ben je mvt-opleider en bezoek je wel eens de website ww.erk.nl? Dan horen we graag hoe we jou als mvt-opleider nog beter kunnen ondersteunen. Wat heb jij als mvt-opleider nodig om je studenten voor te bereiden op het gebruik van het ERK in hun lespraktijk? En wat zijn jouw wensen voor je eigen professionalisering rond het ERK? We gaan graag met een groep van max. 20 opleiders in gesprek over de invulling van het opleidersprofiel op de ERK-website.