Zoeken
verfijn de resultaten
Met deze werkvorm geef je met collega’s antwoord op de vraag: hoe zet jij als docent de leerlingen in actie in de vijf fasen van formatief evalueren? En waaruit bestaat de interactie tussen docent en leerlingen in deze FE-fasen en het hele FE-proces? Samen formuleren jullie concreet antwoord op hoe je het proces van co-regulatie vormgeeft in de klas.
Met dit invulbaar werkblad geef je met collega’s antwoord op de vraag: hoe zet jij als docent de leerlingen in actie in de vijf fasen van formatief evalueren? En waaruit bestaat de interactie tussen docent en leerlingen in deze FE-fasen en het hele FE-proces? Samen formuleren jullie concreet antwoord op hoe je het proces van co-regulatie vormgeeft in de klas.
Dit document gaat over het PTA voor de praktijkgerichte programma’s in het vmbo. In deze handreiking geven we eerst achtergrondinformatie over de
praktijkgerichte programma’s, daarna staan we stil bij de eisen waaraan PTA’s moeten voldoen. Daarna schetsen we de opbouw en uitgangspunten van de pgp's en gewen we suggesties deze te vertalen naar het PTA voor een pgp.