Zoeken
verfijn de resultaten
Een lessenserie over taal en identiteit bij de handreiking
Interactie: gesprekken voeren om de taal-, denk- en
kennisontwikkeling te stimuleren.
Een lessenserie over taal en identiteit bij de handreiking
Interactie: gesprekken voeren om de taal-, denk- en
kennisontwikkeling te stimuleren.
Een lessenserie bij de handreiking Interactie: gesprekken voeren
om de taal-, denk- en kennisontwikkeling te stimuleren.
Een lessenserie bij de handreiking Interactie: gesprekken voeren
om de taal-, denk- en kennisontwikkeling te stimuleren.
Een lessenserie bij de handreiking Interactie: gesprekken voeren
om de taal-, denk- en kennisontwikkeling te stimuleren.
Om scholen te ondersteunen bij het versterken van de basisvaardigheden rekenen-wiskunde publiceert SLO een factsheet, stappenplan en adviezen.
Werken vanuit hoge verwachtingen bij rekenen en wiskunde.
Leerprestaties kunnen positief of negatief beïnvloed worden door de verwachtingen die je als leerkracht, vaak onbewust, van leerlingen hebt.