Zoeken
verfijn de resultaten
Conceptexamenprogramma Friese taal en cultuur voor vmbo-gl/tl, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Friese taal en cultuur voor havo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Nederlandse taal en literatuur voor vmbo-kb, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Nederlandse taal en literatuur voor vmbo-gl/tl, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Nederlandse taal en literatuur voor havo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Conceptexamenprogramma Nederlandse taal en literatuur voor vwo, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
Toelichting bij de conceptexamenprogramma's Nederlandse taal en literatuur voor vmbo, havo en vwo.
Conceptexamenprogramma Nederlandse taal en literatuur voor vmbo-bb, opgesteld door de vakvernieuwingscommissie voor de actualisatie van het curriculum.
In deze publicatie staat beschreven hoe verschillende didactische onderdelen in de taalles of lessenserie zo aangepast kunnen worden dat het aansluit bij de specifieke onderwijsbehoeften van leerlingen met (kenmerken van) autisme.
In deze profielschets wordt ingegaan op kenmerken van ASS en op mogelijke uitdagingen en sterke kanten van leerlingen met ASS, voor het leergebied rekenen-wiskunde. Ook worden adviezen gegeven om aan de specifieke onderwijsbehoeften van leerlingen met ASS tegemoet te komen.