Zoeken
verfijn de resultaten
Deze handreiking gaat over rijke gesprekken in het onderwijs. In het eerste deel lees je waarom deze gesprekken een belangrijke plaats verdienen in het onderwijs. Het tweede deel geeft informatie over hoe je deze gesprekken kunt voeren en inbedden in je lessen en wat dat vraagt van jouw rol als leraar en van je leerlingen.
Bijeenkomst 1 voor als met je team aan de slag wilt gaan met de basisvaardigheden taal.
Bijeenkomst 2 voor als met je team aan de slag wilt gaan met de basisvaardigheden taal.
Bijeenkomst 3 voor als met je team aan de slag wilt gaan met de basisvaardigheden taal.
Functionele kerndoelen (concept) voor Nederlands, inclusief het toelichtingsdocument.
Startnotitie voor de actualisatie kerndoelen Engels en Nederlands als vreemde taal voor St. Eustatius en Saba
Startnotitie voor de actualisatie kerndoelen Papiamentu en
Nederlands voor Bonaire
Initial memorandum English and Dutch as a foreign language on Sint Eustatius and Saba.
N.B. Er is inmiddels een nieuw overzicht van leerroutes ontwikkeld. De betreffende publicatie wordt nu niet geactualiseerd, daarin staat nog het eerder ontwikkelde overzicht. Je kunt het nieuwe overzicht erbij gebruiken ter verduidelijking.