Zoeken
verfijn de resultaten
In dit artikel wordt stilgestaan bij Bewegen beleven en uitgewerkt naar het waarderen van bewegen.
Een themanummer over de verhouding tussen de doelen voor bewegingsonderwijs en de bijdrage aan leerprestaties bij andere vakken.
Een beschrijving van historische gebeurtenissen vanaf 1862 (de oprichting van de KVLO) en de betekenis voor de huidige tijd.
In deze publicatie wordt bewegen verbeteren, bewegen regelen, gezond bewegen en bewegen beleven uitgewerkt in kernactiviteiten en deelnameniveaus.
Een handboek voor taaldidactiek over de taalontwikkeling van alle kinderen vanaf peuterleeftijd tot en met eerste graad van het secundair onderwijs.
Dit boek beschrijft de verkaveling van de taalverwerving op scholen en geeft handvatten hoe met deze verkaveling om te gaan.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.