Zoeken
verfijn de resultaten
Informatie over hoe je een ontwikkeling binnen je onderwijs op verschillende momenten kan evalueren.
SLO wil meer inzicht in het proces van curriculumontwikkeling op scholen en welke factoren daarin een rol spelen. Daarom heeft SLO aan DUO Onderwijsonderzoek & Advies gevraagd een beleidsonderzoek uit te voeren.
Nu we de kerndoelen actualiseren, ontwikkelen we de komende jaren ook leerlijnen, voorbeelden en ondersteunende materialen.
Deze handreiking bevat praktijkvoorbeelden naar mogelijke onderwijsactiviteiten bij de conceptkerndoelen van het leergebied Nederlands.
Adviezen over didactiek, samenhang, toetsing en organisatie om de basisvaardigheden taal-Nederlands te versterken.
Deze Profielschets Taalontwikkelingsstoornis (TOS) is gericht op leerlingen met een specifieke beperking en is toegespitst op taalontwikkelingsstoornissen. De bedoeling van deze profielschets is om een bijdrage te leveren aan het vormgeven van passend onderwijs voor TOS leerlingen.
Illustraties bij de functionele kerndoelen so rekenen en wiskunde 'Te denken valt aan'.
Illustraties bij de functionele kerndoelen vso rekenen en wiskunde 'Te denken valt aan'.