Zoeken
verfijn de resultaten
Ben jij leraar/ib-er/coördinator/schoolleider op een so/vso school? Wil jij meepraten over de bruikbaarheid van de functionele kerndoelen (concept)?
Hoe geef je vaardigheden een plek in het landelijke curriculum? Een nieuwe categorisering in soorten vaardigheden met vijf hoofdcategorieën.
Hoe geef je als schoolteam vorm aan een doordacht curriculum vanuit actuele kerndoelen, examenprogramma’s en leerlijnen?
Wil jij met jouw team verder aan de slag om de basisvaardigheden op jouw school te verbeteren?
In NVOX 4 staat een artikel over de actualisatie van de examenprogramma’s biologie en scheikunde: wat zijn de belangrijkste veranderingen?
Hoe geef je als schoolteam vorm aan een doordacht curriculum op basis van actuele kerndoelen, examenprogramma’s en leerlijnen?
16 april waren we bij elkaar met de leraren wiskunde en de schoolleiders van de negen vmbo-scholen. Tijdens deze bijeenkomst maakten we de balans op.
17 april herziene kerndoelen Nederlands en rekenen en wiskunde en herziene functionele kerndoelen Nederlands en rekenen en wiskunde gepubliceerd
Schoolleiders spelen een cruciale rol in curriculumontwikkeling. Op 26 mei in Utrecht organiseert AVS, in samenwerking met SLO, een bijeenkomst om schoolleiders te ondersteunen bij het vertalen van geactualiseerde kerndoelen naar passend onderwijs.
Wij zoeken experts voor het ontwikkelen van functionele kerndoelen kunst en cultuur, mens en maatschappij en mens en natuur.