Zoeken
verfijn de resultaten
Om te komen tot breed gedragen beleid, met gedeelde prioriteiten, is het goed om als team uitgebreid met elkaar in gesprek te gaan over het eigen reken- en wiskundeonderwijs. Het prioriteitenspel biedt daarvoor een werkvorm .
Dit overzicht helpt je om de mogelijkheden van passende perspectieven te overzien. Het bevat alle leerroutes van Passende perspectieven.
Met het oog op de actualisatie van de kerndoelen en eindtermen heeft expertisecentrum SLO de huidige situatie met betrekking tot het erfgoedonderwijs in kaart gebracht. De analyse kan helpend zijn om de rol van erfgoed in het onderwijs een meer herkenbare plek te geven.
Opdracht vanuit ministerie OCW aan SLO voor actualiseren kerndoelen basisvaardigheden.
Kamerbrief over de achteruitgang van de basisvaardigheden van leerlingen in Nederland.
Hierin lees je de opdracht van het ministerie van OCW aan SLO over de actualisatie van het Referentiekader Taal en Rekenen.
Opdracht vanuit ministerie OCW aan SLO voor actualiseren kerndoelen Nederlands, rekenen en wiskunde, burgerschap en digitale geletterdheid.
Inbreng van SLO voor de technische briefing over de actualisatie van de kerndoelen in het onderwijs.