Zoeken
verfijn de resultaten
Dit boek beschrijft de verkaveling van de taalverwerving op scholen en geeft handvatten hoe met deze verkaveling om te gaan.
Negentien voorbeelden van naschoolse activiteiten voor kinderen van vier tot twaalf jaar.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Onze leerlingen lezen meer (elke dag gemiddeld 4 uur op hun telefoon) maar ze lezen ook zeker minder: gemiddeld 8 minuten per dag uit een papieren boek. Hoe krijgen we ze geïnspireerd om boeken te lezen? En hoe zorgen we er voor dat ze beter begrijpen wat ze lezen. Want we weten: wie goed kan lezen, leest meer en wordt steeds beter!
Nu starten we de volgende fase: het beproeven van de conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid op verwachte bruikbaarheid in de onderwijspraktijk.
Op woensdag 5 november spreekt Arthur Bakker in zijn oratie over ‘Curriculum en didactiek in actie’.
17 april herziene kerndoelen Nederlands en rekenen en wiskunde en herziene functionele kerndoelen Nederlands en rekenen en wiskunde gepubliceerd
De definitieve conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid zijn vandaag gepubliceerd.