Zoeken
verfijn de resultaten
Dit kader ontwerpruimte is voor ontwikkelaars, zodat zij bruikbare kerndoelen maken voor leerlingen en leraren die passen in de beschikbare tijd
De nieuwe categorisering gaat niet alleen om een andere selectie of indeling van vaardigheden, maar ook een nadere afbakening van de gekozen vaardigheden. Bovendien zijn deze vaardigheden nu explicieter geordend aan de hand van hun onderlinge relaties en met een beredeneerde verantwoording van de gemaakte keuzen.
Een toelichting op de gekozen categorisering van vaardigheden in het curriculum.
Leerdoelenkaarten geven scholen de mogelijkheid om keuzes te maken in hun curriculum, ze dienen als basis voor leerdoelen geschreven in leerlingentaal, passend bij het leerplan van de school of de leerling.
Onderhoudskalender periodiek curriculumonderhoud.
Hoort bij: Themapagina periodiek curriculumonderhoud.
Het Loket Curriculumsignalen is de plek waar je suggesties met betrekking tot het curriculum voor het primair - en voortgezet onderwijs indient. Om een curriculumsignaal te kunnen beoordelen, onderbouwt de indiener dit zorgvuldig. SLO weegt ieder curriculumsignaal.
Hoort bij: Themapagina periodiek curriculumonderhoud.
Een hulpmiddel om te werken aan kennis en vaardigheden om jezelf breed te ontwikkelen en heldere doelen te stellen.