Zoeken
verfijn de resultaten
Madeleine Vliegenthart en Sander van Wijngaarden vertellen over hun eerste ervaringen en de rol van leerlijnen rekenen en wiskunde in dit proces.
In dit rapport lees je een uitwerking en toelichting voor het referentiekader Ruimte voor primair onderwijs en onderbouw voortgezet onderwijs.
Deze verkenning is uitgevoerd om te bepalen welke ERK-niveaus toegevoegd kunnen worden aan de eindtermen van de moderne vreemde talen.
Voor de actualisatie en ontwikkeling van examenprogramma’s Chinees zijn de ervaringen van docenten en leerlingen met het schoolvak onderzocht.
Startnotitie voor de actualisatie kerndoelen Engels en Nederlands als vreemde taal voor St. Eustatius en Saba
Startnotitie voor de actualisatie kerndoelen Papiamentu en
Nederlands voor Bonaire
Initial memorandum English and Dutch as a foreign language on Sint Eustatius and Saba.
Toelichtingsdocument conceptexamenprogramma’s (versie 2) vmbo wiskunde 1,2 en wiskunde 1. September 2024.
Om een beeld te krijgen van de kennis en vaardigheden van leerlingen aan het einde van leerjaar 2 bij rekenen en wiskunde, voert de Inspectie van het Onderwijs in 2025 weer een peilingsonderzoek uit. Deze domeinbeschrijving vormt de basis voor dit geplande peilingsonderzoek. In deze domeinbeschrijving is opgenomen wat de wettelijke eisen zijn voor de inhoud van het vak rekenen en wiskunde en wat bekend is over de stand van zaken van dit domein.
Startnotitie biedt zicht op de relevante en actuele ontwikkelingen voor de bijstelling van de examenprogramma’s Griekse taal en cultuur (GTC) en Latijnse taal en cultuur (LTC) in de bovenbouw van het vwo.