Zoeken
verfijn de resultaten
Wat moet ik als docent wel en niet behandelen als het om het examenprogramma gaat? Hoeveel ruimte heb ik om zelf te bepalen of sommige interessante maatschappelijke thema’s of de actualiteit een plek krijgen in mijn lessen?
Wat moet ik als docent wel en niet behandelen als het om het examenprogramma gaat? Wat is er fundamenteel vernieuwd en hoe zorg ik ervoor dat alle concepten en contexten goed aan de orde komen?
Beschrijving van de onderwijsdoelen voor de bovenbouw havo en vwo voor het vak wiskunde A, B, C en D
Op deze plek vind je informatie over doelen, kaders en leerplankundige ontwikkelingen rond de klassieke talen.
Wat is formatief evalueren? En hoe pas je formatieve evaluatie toe in het taalonderwijs?
Veel docenten willen formatieve evaluatie inbedden in hun lespraktijk, maar hebben behoefte aan meer houvast hierbij. Hier vindt je inspirerende voorbeelden en uitwerkingen van en achtergrondinformatie bij formatieve evaluatie in de beroepsgerichte vakken.