Publicaties
verfijn de resultaten
Zoeken in de index
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Economie en Ondernemen voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Dienstverlening en Producten voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Informatietechnologie voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Bouwen, Wonen en Interieur voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Technologie en Toepassing voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Dit examenprogramma beschrijft de inhoud van het praktijkgerichte programma Techniek en Innovatief Vakmanschap voor de gemengde en theoretische leerweg (gl en tl) in het vmbo. Vanaf schooljaar 2024-2025 mogen scholen een of meer praktijkgerichte programma’s aanbieden.
Conceptkerndoelen digitale geletterdheid, inclusief toelichtingsdocument.
Conceptkerndoelen burgerschap, inclusief toelichtingsdocument.
Voor de actualisatie en ontwikkeling van examenprogramma’s Chinees zijn de ervaringen van docenten en leerlingen met het schoolvak onderzocht.
Deze verkenning is uitgevoerd om te bepalen welke ERK-niveaus toegevoegd kunnen worden aan de eindtermen van de moderne vreemde talen.