Ga naar de inhoud
Hoofdrubrieken
sectoren
sectoren
primair onderwijs
so
vso
vmbo
havo/vwo
praktijkonderwijs
thema's
thema's
herziening van de landelijke onderwijsdoelen
leraren en curriculumontwikkeling op school
curriculum, toetsing en verantwoording
vernieuwing beroepsgericht en praktisch onderwijs
curriculum en ICT
meer thema's
vakspecifieke thema's
instrumenten
over SLO
over SLO
contact
veelgestelde vragen
visie en missie
medewerkers
vacatures
in de media
magazines
nieuwsbrieven
geselecteerde projecten
nieuws
agenda
zoek
Sitepad
home
›
paginalink doorsturen
Zoeken
zoek
zoek
Paginalink doorsturen
Met dit formulier kun je de link naar deze pagina doorsturen.
Velden gemarkeerd met
*
zijn verplicht.
Uw gegevens
E-mailadres ontvanger
*
Naam
*
E-mail
*
Uw bericht
De invoering van de nieuwe wiskunde-examenprogramma's voor havo en vwo en de daarbij behorende syllabi zijn belangrijke dragers van de beoogde vernieuwing in het wiskundeonderwijs. Om het invoeringsproces te kunnen bijstellen en verbeteren heeft SLO evaluatie-onderzoek uitgevoerd onder docenten die in 2015-2016 zijn gestart met het nieuwe programma. Daarbij is gebruik gemaakt van een docentvragenlijst die bestond uit drie delen: achtergrondkenmerken en nascholing, de onderwijspraktijk (wat doen docenten) en onderwijsbaarheid, toetsbaarheid en haalbaarheid (wat vinden docenten). In dit rapport zijn de resultaten van het onderzoek betreffende wiskunde A vwo opgenomen.
Url
Monitoring invoering vernieuwde wiskunde A vwo : Resultaten vragenlijstonderzoek docenten 2015-2016
Ga verder