Ga naar de inhoud
Hoofdrubrieken
sectoren
sectoren
primair onderwijs
so
vso
vmbo
havo/vwo
praktijkonderwijs
thema's
thema's
herziening van de landelijke onderwijsdoelen
leraren en curriculumontwikkeling op school
curriculum, toetsing en verantwoording
vernieuwing beroepsgericht en praktisch onderwijs
curriculum en ICT
meer thema's
vakspecifieke thema's
instrumenten
over SLO
over SLO
contact
veelgestelde vragen
visie en missie
medewerkers
vacatures
in de media
magazines
nieuwsbrieven
geselecteerde projecten
nieuws
agenda
zoek
Sitepad
home
›
paginalink doorsturen
Zoeken
zoek
zoek
Paginalink doorsturen
Met dit formulier kun je de link naar deze pagina doorsturen.
Velden gemarkeerd met
*
zijn verplicht.
Uw gegevens
E-mailadres ontvanger
*
Naam
*
E-mail
*
Uw bericht
Resultaten van de zesde literatuurstudie binnen het project Het Taalonderwijs Nederlands Onderzocht (HTNO). Deze studie behandelt het domein mondelinge taalvaardigheid. Achtereenvolgens komen onderzoeken aan de orde die gericht zijn op: doelstellingen, beginsituatie van de leerling, onderwijsleermateriaal, onderwijsleeractiviteiten, instrumentatie en evaluatie. Een korte nabeschouwing geeft inzicht op de vraagstelling en de conclusies van het onderzoek.
Url
Mondelinge taalvaardigheid in het basisonderwijs : een inventarisatie van empirisch onderzoek
Ga verder