Ga naar de inhoud
Hoofdrubrieken
sectoren
sectoren
primair onderwijs
so
vso
vmbo
havo/vwo
praktijkonderwijs
thema's
thema's
herziening van de landelijke onderwijsdoelen
leraren en curriculumontwikkeling op school
curriculum, toetsing en verantwoording
vernieuwing beroepsgericht en praktisch onderwijs
curriculum en ICT
meer thema's
vakspecifieke thema's
instrumenten
over SLO
over SLO
contact
veelgestelde vragen
visie en missie
medewerkers
vacatures
in de media
magazines
nieuwsbrieven
geselecteerde projecten
nieuws
agenda
zoek
Sitepad
home
›
paginalink doorsturen
Zoeken
zoek
zoek
Paginalink doorsturen
Met dit formulier kun je de link naar deze pagina doorsturen.
Velden gemarkeerd met
*
zijn verplicht.
Uw gegevens
E-mailadres ontvanger
*
Naam
*
E-mail
*
Uw bericht
In het kader van het project Monitoring invoering geschiedenis havo/vwo heeft SLO onderzoek gedaan naar opvattingen van leerlingen over verschillende aspecten van het schoolvak. Deze publicatie doet verslag van de vraag of leerlingen goed voorbereid zijn op het school- en centraal examen, hoe zij denken over het vak geschiedenis en het nut daarvan, wat zij vinden van de tien tijdvakken en van de historische contexten.
Url
Hoe denken leerlingen in de tweede fase over het vak geschiedenis?
Ga verder