Documenten
verfijn de resultaten
Zoeken in de index
SLO heeft een werkvorm ontwikkeld om met je collega’s over natuurwetenschappen in gesprek te gaan. Schema hoort bij de themapagina curriculumnadrukken.
Het Christelijk Lyceum in Apeldoorn werkt volgens de principes van formatief evalueren. Het is een succes. Volgens de leerlingen sluipt wat je moet leren gewoon je hersenen binnen. Hoe is de school ertoe gekomen en wat draagt bij aan het welslagen tot nu toe?
Deze handreiking schoolexamen hoort bij het programma uit 2007.
Eindtermenoverzicht Technologie en Toepassing
kaartjes T&T
T&T opdrachtbeschrijving: Een nieuwe saus
Voorbeeld van een leerlingenleerdoelenkaart voor MenN van Spring High Amsterdam met het onderwerp 'Sleutelbegrippen levende en niet levende natuur'
Voorbeeld van een leerlingenleerdoelenkaart voor M&N van Spring High Amsterdam, met het onderwerp 'Onderzoeken'
Voorbeeld van een leerlingenleerdoelkaart M&N van Spring High Amsterdam. Onderwerp 'Kracht en beweging'
Artikel uit SLO-Context over 'Leren zonder drempels op het Tienercollege Noordoostpolder'