Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
aantal resultaten: 231
TOETSMATRIJS Vaardigheid: Gesprekken voeren ERK-niveau: A2 Subvaardig-heid Can-do descriptor Dagelijks leven Publiek domein Opleiding Werk Aantal opg. per can do- descriptor Informele gesprekken K a n e e n v oudige a l l e d a a g s e b e l e e fdh e i d s v o r me n g e b r ui k e n ...
Behoort bij: vmbo Toetsmatrijs Gesprekken voeren A2
21 december 2015
TOETSMATRIJS Vaardigheid: Gesprekken voeren ERK-niveau: A2 Subvaardig-heid Can-do descriptor Dagelijks leven Publiek domein Opleiding Werk Aantal opg. per can do- descriptor Informele gesprekken K a n e e n v oudige a l l e d a a g s e b e l e e fdh e i d s v o r me n g e b r ui k e n ...
Behoort bij: Voorbeeld toetsmatrijs gesprekken voeren Frans vmbo
16 augustus 2019
24130 -95250 0 0 PRIMAIR ONDERWIJS Computational thinking D enkvaardigheden bij programmeren onderwijsdoelen PO: fase 1 fase 2 fase 3 Probleem (her)formuleren (Her)formuleren van een probleem zodat een computer het kan oplossen aanbodsdoelen: praten met elkaar over hoe ' problemen ' opgelo...
Behoort bij: Computational thinking PO (versie 3 2 2017)
2 maart 2017
Bijlage 1 : handleiding itslearning Het aanmaken van een vak / vakkensite (de omgeving waar je enquêtes en lesbrieven etc. in k unt hangen) en hoe je leerlingen verbindt met (uitnodigt voor/deel maakt van) dat vak of die inhoud . Het maken van een publicatie van de lesinhoud. Een plek waar je ...
Behoort bij: bijlage 1 handleiding itslearning
23 november 2015
202 231 214 94 192 1 193 2 88 3 194 4 195 5 186 125 187 125 188 125 189 125 199 125 190 125 191 125 201 229 228 222 200 223 197 224 183 225 184 226 196 227 185 110 230 109 122 216 1 2 3 0 91 92 93 4 123 5 1 6 2 7 3 8 4 9 5 10 6 11 12 124 13 1 14 2 15 3 16 4 17 5 18 6 19 20 21 22 23 24 25 26 2...
Behoort bij: Slimme sportkeuze
15 januari 2016
Leerplankader Digitale geletterdheid Allard Strijker 2016-10-14, SLO http://curriculumvandetoekomst.slo.nl/21e-eeuwse-vaardigheden/digitale-geletterdheid Inhoudsopgave TOC \o "1-3" \h \z \u Digitale geletterdheid PAGEREF _Toc474158200 \h 3 21 e eeuwse vaardigheden PAGEREF _Toc474158201 \h...
Behoort bij: Strijker A (2017 04 04) Digitale geletterdheid
29 september 2017
Doorgaande leerlijn In overleg werd afgesproken een leerlijn te ontwerpen voor de groepen 4 tot en met 8. Rond de aspecten tijd, plaats en karakter werd in drie deelgroepen nagedacht over een doorgaande in vaardigheid opklimmende lijn. Voorstellen werden aan elkaar voorgelegd en er werden afsprak...
Behoort bij: tools leernetwerk verhalen leren schrijven
4 december 2015
42 0 13 1 14 2 15 3 16 4 17 9 23 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 1 10 27 2 12 1 3 2 28 4 11 7 5 10 29 6 11 30 7 2 31 8 10 3 9 12 32 10 10 4 11 11 5 12 12 24 13 2 33 14 10 34 15 11 35 16 2 6 17 12 36 18 10 25 19 10 37 20 10 38 21 2 8...
Behoort bij: Zelfregulatie gymles vragenlijst invoerschema
11 februari 2016
Thema's Rookie Expert Master Duurlopen Loopt in een laag tempo en wisselend tempo tot de finish . N eemt rustperioden door af en toe te wandelen. Loopt in een vrijwel constant en passend tempo tot de finish . Loopt zonder wandelen. Loopt in een zeer constant en hoog tempo tot de finish. Spr...
23 november 2015
Kernactiviteiten!#REF! Tussendoelen!#REF! 'Tussendoelen & Kernactiviteiten'!#REF! Kernactiviteiten!#REF! Tussendoelen!#REF! 'Tussendoelen & Kernactiviteiten'!#REF! 450 0 1 2 3 4 443 7 8 344 345 346 13 347 14 348 19 20 349 350 351 26 352 353 354 31 355 356 357 37 38 358 359 360 43 361 362 363 48 ...
23 november 2015