Zoeken - zoekresultaten
verfijn de resultaten
De betekenis van spel voor het jonge kind in de voor- en vroegschoolse educatie is groot. Jonge kinderen leren vooral door middel van spel. Ervaringen worden verwerkt, betekenissen beleefd, begrippen bespeeld en geleerd.
Hier kun je lezen over rekenen-wiskundeonderwijs voor kinderen van 2 tot ongeveer 7 jaar. Wat kun je deze kinderen leren bij rekenen-wiskunde? Op welke verschillende manieren kun je dit aanbieden?
Uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen annex Leerlijnen).
Formatieve evaluatie houdt alle activiteiten in die kinderen en leerkracht uitvoeren om de leeractiviteiten van kinderen in kaart te brengen, te interpreteren en te gebruiken om betere beslissingen te maken over vervolgstappen.
Dit is een uitgave in het kader van het TAL-project (TAL = Tussendoelen Annex Leerlijnen).
Een diagnostische gesprek betekent: mondelinge communicatie tussen tenminste twee personen om een oorzaak te vinden van een gevolg aan de hand van optredende verschijnselen.